Για να κατασκευάσετε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τις ανάγκες των πελατών σας. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την έρευνα αγοράς και να επικεντρωθείτε σε ομάδες σχετικές με το αντικείμενό σας ή ακόμη και να διεξάγετε κάποια έρευνα για να κατανοήσετε καλύτερα τους χρήστες σας.
Γνωρίστε τους πελάτες σας
Αυτό το διερευνητικό βήμα, είναι απαραίτητο να έχει ολοκληρωθεί πριν να ξεκινήσει η ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας. Για κατανοήσετε καλύτερα τους χρήστες της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να συλλέξετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
Προφίλ χρήστη
Συγκεντρώστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τους χρήστες σας. Το δημογραφικό προφίλ των χρηστών σας, θα σας δώσει μια καλύτερη κατανόηση των τύπων των χρηστών που προσελκύει η ιστοσελίδα σας και πώς θα ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους.
Εδώ είναι ένα δείγμα των ερωτήσεων που θα πρέπει να έχετε τις απαντήσεις στα εξής:
Ποιο είναι το φύλο των χρηστών σας;
Σε ποιές ηλικιακές ομάδες ανήκουν;
Πόσο καλή σχέση έχουν με τo διαδίκτυο;
Πού χρησιμοποιούν κυρίως το διαδίκτυο; Στο σπίτι ή στην δουλειά;
Τι είδους προϊόντα ή υπηρεσίες ψάχνουν να αγοράσουν;
Τι είδους πληροφορίες αναζητούν;
Ποια είναι η γεωγραφική τους τοποθεσία;
Ποιό είναι το ετήσιο εισόδημα του νοικοκυριού τους;
Αν δεν έχετε δημογραφικές πληροφορίες για κάθε χρήστη, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα υπάρχοντα ερευνητικά δεδομένα της αγοράς, ή να διεξάγετε τη δική σας έρευνα αγοράς για να βρείτε τις πληροφορίες.
Καλή σας επιτυχία λοιπόν! 🙂